Monday, October 27, 2008

Warkah dari Ciap (lebih kurang warkah berlagu pilu)

Assalamualaikum,



Saudara Ciap telah mengirim satu perkhabaran untuk saudara-saudari yang tertanya-tanya mengenai jumlah wang yang perlu di bayar selepas tamat belajar nanti. Dengan ini dilampirkan maklumat yang telah di sediakan oleh saudara Ciap:



Pinjaman untuk 4 tahun: 10% dari RM 250000 = RM 25000

Pinjaman untuk semester tambahan: 25% dari RM 31000 = RM 8000

Jumlah = RM 33000



Di harapkan dengan maklumat ini terjawab la sudah segala teka-teki pembiayaan selepas tamat belajar di kepala saudara-saudari sekalian. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai maklumat ini, sila hubungi saudara Ciap melalui Email di ahmadeffendyali@gmail.com



*Kiraan ini hanyalah contoh untuk pelajar yang telah tamat belajar di sini sahaja, pembiayaan semula ini akan bertambah di sebabkan oleh Studiengebühren dan lain-lain faktor.



*Saudara Ciap juga menyatakan, pembiayaan kembali ini tidaklah berubah mengikut result akhir pembelajaran seperti yang di gembar-gemburkan kerana ada rakan kita yang mendapat keputusan yang mantap tetap mengikut kiraan yang sama dan membayar semula pada kadar yang lebih kurang sama dengan pelajar yang mendapat keputusan yang agak kurang mantap. Maksud kata, fakta ini tidak boleh di gunakan.



*Nasihat akhir dari Saudara Ciap :
Lek2luuu………rappelz lu……



6 comments:

Anonymous said...

sungguh pilu warkah ini

Anonymous said...

Rappelz FTW!!!

Anonymous said...

Rappelz? sorry aaa... I need to save the World... of Warcraft.

Anonymous said...

dambaan ku pun terpilu bersama awan

Anonymous said...

maksudnye kalau pelajar yang habis dalam mase 4 tahun, kena bayar rm25000 ke? semester tambahan tu maksudnye extend sem kan?

Anonymous said...

ya..tapi 250000tu jumlah time aku..aku dulu mane ade baya study fees ade pon mase sem 7 kut..jadi nilai die mesti dah tambah jadi 300000ke..aku main teka2 je ni..jgn tekejut