Thursday, May 8, 2008

Duit MARA-Kumpel

Salam,

sesiapa yang belum membayar duit mara kumpel tetapi ingin berbuat demikian boleh membayar terus kepada bendahari saudari Intan Adilah Binti Abdul Hakim.

Kontoinhaber : Intan Adilah Binti Abdul Hakim
Kontonummer :
5157342
BLZ : 76070024
Verwendungszweck : Nama Penuh, Duit Mara Kumpel, Nama Bandar

Duit tersebut akan digunakan untuk membiayai aktiviti yang dirancang iaitu BBQ Rosenheim dan Majlis Raya. Tidak ada paksaan untuk membayar. Sesiapa yang rasa nak turut serta dengan aktiviti tersebut sila bayar. Sesiapa yang tak nak, jangan hadirkan diri supaya adil kepada mereka yang bayar.


Ahmad Safwan Bin Mohd Ghazi
Presiden Mara Kumpel

p/s : bayaran ini dikecualikan kepada sesiapa yang membayar duit mgss dan yang akan tamat belajar sebelum majlis raya.

5 comments:

Ceti kutip utang said...

dey!!!!!sapa itu tara baya lagi arr dey!!!manyak kedukut itu woraang...ayoyoyo..tara sibik punya woarrang..

Anonymous said...

10 euro je pom. bkn nye byk sgt.. pastu kalo mara kumpel x wat ape2 aktiviti ckp buhsan la mara kumpel. ape ko igt nk wat aktiviti tu pkai air liur je ke? ades, x phm btol aku. nk kata ajk mara kumpel korup. xde pom. byr je la...

Anonymous said...

hahaha... ape la korang... biasenya org yg tak bayar tu dia buat senyap2 aje.... takdenya dia nak kutuk atau kritik kat mara kumpel.... anonymous1 neh jer yg lebih2....

lebih efektiv lg ialah pegi rumah dia pastu mintak duit secara berhemah.. mesti diorang segan pastu bayar on the spot......

kritik kritik kat mereka kat bloq neh langsung tak bermakna.... ntah ntah diorang tak baca langsung bloq neh... hehehehe

jangan marah ek....

PakPandir said...

tahu takpe....nak mara2 buat ape...jadik kambing la nak marah2...nabi mintak zakat dulu pon secara berhemah...ish ish ish....

intan adilah bt ab hakim said...

aku blom bayar la.haha....pdan muka mara...